17 Temmuz 2013 Çarşamba

Sonunda Vialand'a gittim.

Geçen gün Almanya'dan arkadaşımla yine ramen noodle ramyun derken yine yemeklerden konuşuyoruz arkadaşım kimchili ramen ve noodle çok seviyormuş.
Dert yakındım yemek istiyorum ama yiyemiyorum hangi marka hangi çeşidi olursa olsun denedim hala güzel dediğim de olmadı! dedim..
Sırf arkadaşım sağ olsun sana Almanya'dan göndereyim mi dedi diye tekrar alıp denemek istedim hani belki bu sefer olur diye. (arkadaşımın teklifini de kibarca reddettim sayesinde o akşam yemiş kadar oldum)
Neyse yine aldım bu kez sadece erişteyi kullancaktım sosmuş sebzeymiş yağıymış acısıymış bunları direk çöpe attım kendim yağımı biberimi köy biberimi hatta taze biberimi de kendim koydum. Ama nafile sorun benim şehriyeyi bir türlü yiyemem çünkü çok tuhaf koku geliyor bütün markaların şehriyesi aynı yiyemiyorum!
    Arkadaşıma da dediğim gibi sorun bende..


Bu konu da tamamen kapanmıştır.


Evet ramazan geldi ve ben ne tatlı yedim ne dondurma yapamıyorum yiyemiyorum buzlu dondurmalar ve buzlu meyve dışında bir şey yiyemiyorum İftar sonrası herkes tatlı ve çayını yudumlarken meyve kasemi alıp ezanı beklerken müthiş bir haz alıyorum.

Limonlu sodaya kiraz şeftali ve üzüm koyup dondurdum.
Bir de Limonlu suya üzüm şeftali vişne reçeli koyup dondurdum. 
Tavsiye ederim. :)


Azeri dostum genel de Asya'dan konuştuğumuz çok yakın arkadaşım Pik Azerbaycan da Junsu'nun albümü geçtim poster bile göremedim posteri bırak bir ayracımız bile yok dedi..
Umarım mesaj iletilmiştir dedi.
Kalktım işi gücü bıraktım kendisine Junsu'lu ayraç yaptım en kısa zamanda iletmeyi düşünüyorum.


Türkiye'nin ilk ve tek Tema Parkı biliyorsunuz İstanbul Yeşilpınar'da açıldı
bugün oruçlu halimizle kalktık gittik güzel olmuş beğendim açılalı epey olmasına rağmen neden ramazan da gittiğim de muamma aslında ben D&R e gittim bir de ramazan sonrası tatil derken uzun bir süre gidemeyecektim belki oradakiler sorar belki arkadaşlarım yol tarifi ister belki her neyse gitmem gerekiyordu eğlence ve alışveriş bu kısım güzel alışverişi seviyorum bir de indirim varsa tutmayın küçük enişteyi :))

Saygılarımla görüşmek üzere :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder