16 Aralık 2013 Pazartesi

The Heirs Korean drama yorumum ve Woo Bin


Bu diziye karşı çok büyük beklentilerim vardı her ne kadar Lee min hoo sevmesem de dizileri
hep güzel izlenmeye açık olmuştur.
Ve kendisinin tüm dizilerini Faith hariç yarım bırakmadan sıkılmadan izlemişimdir.
Dizilerinin  kurgu ve senaryoları hep güzeldi.
Park shin hye'yi de çok seviyorum diyemem.
Lee min hoo bana The Heirs dizisiyle oyunculuğunu geliştirmiş geldi hoşuma gitti oyunculuğu bu dizide
ama yine de pasif geldi rolü bana Kim Tan'ın.

Eğer dizi yorumuma geçersem konuyla tamamen alakasız bir şekilde ilerledi miras temalı dizi ne ara okul hemi de lise dizisine geçiş yaptı orayı da pek şey yapamadım :)
Üstelik LMH defalarca kez liseden mezun olmadı mı ki ?
Cha eun sang en çok Young do ile yakıştı bence LMH ayıp olmasın diye sonunu değiştirmediler
bir ara dizi bu ikili üzerine ilerliyordu :)
Hatta bir kaç LMH fanı yönetmenin amacı ne ki Kim Tan'ı ikinci plana almış! demişlerdi.

Bence dizi bu ikili ile tek bile çok güzel olabilirdi :)

Ya da bu çift ile çok güzel olabilirdi.
Lee min hoo'yu sevmediğimden mi bilmiyorum ya da Woo bin'i yeni sevmeye başlayışımdan mıdır nedir
dizi de Woo bin'e dair ne varsa çok hoştu.


Dediğim gibi Woo bin'i bu diziyle sevmeye başladım ve başlarda herkes gömlek giyerken 
Young do'nun ceket altına giydiği kazak beni gıcık ediyordu meğer ne çok yakışıyormuş!


Final de bile bulaşık yıkadı ya, bulaşık yıkarken bile çok sevimliydi bence :)
Bu ikiliyi ben çok sevdim. 
vs;

Annemle babama böyle bir stüdyo için yalvarıcağım! Kesin kararım :(



Annesine bu kadar geç kavuşması ve final de çok az yer alması beni çok üzdü.
Annesi; İyi misin?
Young do; Hayır (iç ses)

Yine dizide çok hoşuma giden bir diğer isim o kadar tatlı ve pamuk ki 
Young do üzülmesin diye mükemmel stüdyosuna Kim Tan Eun Sang giremez afişi yapıyor haha:)


                                         Dizinin gıcık karakteri olup yine en güzel giyinen kızı!
Bilhassa yaka - ceket kombinleri.


Bir de son olarak Choi Jin hyuk var göz ardı edilen sırf onun için izleyeceğim diziyi diyenlere rağmen 
çok geri planda odun bir şeydi.
Sadece bir kez bile gülse izlenmeye değerdi.
Ama çok az güldüü :'(


*Dizi izlenebilirdi özellikle Woo bin sevenler tarafından.
*Sanırım Kim Tan ve annesinin kombinlerine de göz atmalıyız!

3 yorum:

  1. Baştan spo var diye uyarsaydin harika olacakti :/
    Spo yedim ben :/
    Neyse hepsini okuyamadim ama şöyle diyorum.
    Ve...woo bin aşkım başladı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( Yazıya başlarken dizi anlatmak aklım da yoktu ama Woo bin işte dayanamayıp repliklerine yer verdim.
      Kusura bakma yaa.
      Woo Bin aşkı çok kişi de başladı :)

      Sil
  2. bence dizinin en güzel çiftlerinden biri Eun Sang'ın ve Kim Tan'ın annseiydi. Çok şekerlerdi ya:)
    Ben de Choi Jin Hyuk'u çok seviyorum. Özellikle Gu Family Book'tan sonra:) O gülüşü....

    YanıtlaSil