12 Aralık 2013 Perşembe

The Prime Minister and I- Kore dizisi


          İşte 2013 kapanışında başlayıp 2014'de final olacak 16 bölümlük yeni başlamış şahane bir dizi
salı pazartesi KBS'de  yayınlanan Güney Kore dizisi, başlamakta çok kararsız kaldığım bir diziydi başladım ve henüz 2 bölüm yayınlandı.

Dizinin konusuna geçersek eğer; Başbakan adayı olan Kwon Yul magazin muhabiri Da Jung  ile adaylağının yarın açıklanacağını sır gibi tuttukları gecede tanışırlar.
Tesadüfler ardı arkasını bırakmazken bir sabah tüm gazetelerin mansetleri ikilinin görüntülerini süsler ve birden sevgili olduklarını duyururlar.
Ve sonra anlaşmalı evlilik serüveni, aşk maceraları.

                                                                  Oyuncu Kadrosu;



Lee Beom Soo (Kwon Yul)
Dizi de Başbakan rolünde esas adam.
History of the salaryman dizisinde izleyip çok seveceğinize adım gibi eminim
üstelik bu dizide Yoona ile epey yaş farkına rağmen çok yakışmışlar.
Bu dizide de çok seveceğiz!


Yoona ( Da Jung)
Dizi de magazin muhabiri rolü ile esas kadın.
Henüz 2 bölüm yayınlanmasına rağmen oyunculuğunun çok ilerlediğinini farkedebilirsiniz.
Ben Yoona'yı çok severim ve bu dizi de ki karakterine bayıldım ve giyimine çok daha güzel 
kombinlerine şahit olacağız Başbakan karısı olunca tabi :)


Yoon Si Yoon
Başbakanın emrinde çalışan şimdilik hoş 2. adam 
şimdilik hoş diyorum çünkü bozacak gibi.
Bir sırrı var ama çıkar kokusu :P



Evlenip sonrada aşık olan çift dizilerine hep bayılmışımdır!
Çok eğlenceli bir diziye benziyor yaş farkı yüzünden çok fazla ön yargı var ama işin tuzu bu bence.

**** İzleyen ve izleyeceklere keyifli seyirler dilerim.****
               

1 yorum:

  1. Merhaba, buna benzer bir kore dizisi arıyorum, idmini ya da oyuncuların kim olduğunu hatırlayamadığım için bulamadım maalesef. Yardımcı olabilir misiniz?

    Dizi koredeki kadın başkabakan ya da cumhurbaşkanı ile ilgiliydi. ilk bölümlerinde kadın başrol oyuncu haber spikeriydi ve haber kameramanı ile evlenmişti. bir iki yıl sonra kocası görev için Afganistana gitmiş ve oradaki teröristlerce kaçırılmıştı. Kore hükümetinin kocasını kurtaramamasına içerlemiş ve her şekilde sesini halka duyurmuş ve sonunda da ülkenin başına geçmişti. Dizi bu kadının yaptıklarıyla ilgiliydi. Acaba böyle bir dizi biliyor musunuz? Teşekkürler.

    YanıtlaSil