23 Ocak 2014 Perşembe

Ben Bir Kere Kurabiye Yapmıştım


Tee yıllar önce bizim bir Çanakkale gezimiz vardı en bi sevdiklerim ile daha önce defalarca gittiğimden midir nedir hiç heyecan duymuyordum yine de arkadaşlarım ile ilk gezimiz olacağı için aşırı mutluydum.
Bir de doyasıya para harcıyacağım için nedendir bilmiyorum galiba biliyorum babam ben şehir dışına çıktığım zamanlar ne olur ne olmaz diye çok para verir bana.
Memnun muyum hayır!
Harcayıp bitireceğim parayı çoğu zaman istemem ama baba yüreği işte bulunsun kızım der.

O gece çok geç yatmıştım ve geç kaldım evet zor yetişmiştim kalkış alanına tabi bir de kurabiye vakam vardı artık şeker mi fazla un mu az bilemiyorum benim kurabiyeler kurabiyeye benzemiyordu :/
Zaten en yakın arkadaşımın yol boyunca yaşadığı aşk vakalarını dinleyip büyük fedakarlık yaptığım cam tarafını ona ayırdığım arkadaşım yol boyunca bide hem kurabiye vakam hemde geç kalışımla dalga geçmişti!
Bir de eve gidip annesine ''Anne o  kadar alışmışlar ki geç kalmış kız yaa'' demiş bide pişkin gibi her seferinde anlatır.
Ona ulaşamadığım bir gün acil dönüş yapmıştı bana ''ne oldu ,bir şey yok ya'' demişti :P
Ben de yooo Dudaktan Kalbe dizi oluyormuş haha fragmanları bile telefondan anlatıyorduk neydik ki biz nasıl bir ergenlik ki bu :)

Haha ayy kurabiyeden arkadaşıma nasıl dalış yapmışım ki. Ben neyse artık sinema ve seminerlerde çıkardığımız aşırı ses ve taşkınlıklarımızı da yazmadan gojoluyorum!

Sağlıcakla kalın dostlar

*Kurabiye klasik un kurabiyesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder