14 Ocak 2014 Salı

Böğürtlen Kışı


Yine bir Sarah Jio efsanesi ile beraberiz.
Arkadya yayınları yine çok şirin yine ayraç özelliği ile karşımızda.
Sarah Jio okumak insana büyük haz veriyor okurken heyecanlanmakla kalmıyorsun
buruk yürekle kalıp bir de finalde ki mutluluğu hissediyorsun!
Kendisi kitap okuduğum süreçte en sevdiğim yazarlardan olduğu yetmiyormuş gibi tanışmayı çok istediğim 3. kişi de oldu üstelik Seattle'de gitmek istediğim yerler arasında romanın da bahsettiği şarkıları dinleyip bir çok kısma da imrendim!
Mesela haftalarca para biriktirip greyfurt alan ve greyfurtu çürük çıkan Vera Ray farklı bir izlenim bıraktı bende.
Her seferinde nasıl şaşırtıyor ki kaleminde ki güce bakın bir.
Hem kendi acısını yaşıyan hemde başka bir hikayeye kenetlenen mükemmel bir gazetecinin 
ve hem aşkını ve 3 yaşında ki oğlunu kaybetmenin ve arayışı içinde olan Vera Ray'ın hikayesini okuyun.


Gece bu sayfayı okurken aa dedim ve zaten kitabı bende başka okumayan olduğunu hatırladığımdan
birilerini uyandırsam bile anlamayacağı için tek başıma gece gece şaşkınlıktan şaşkaloz gibi okumaya devam ettim.
Ama Emily,Jack ve Bee'yi ne kadar özlediğimi o an anladım.
Ve ikizleri olmuş Emily'in çok sevindim.
Hahaha Mart Menekşeleri benim en sevdiğim kitaptı şimdi bir de bu çıktı bakalım Yağmur Sonrası nasıl :)


Diğer kitapları için sabırsızlanacaksınız diyordu kitap yorumunda katılıyorum.
İnsanın canı Sarah Jio kitabı çeker mi yahuuu :)
Buradan Arkadya yayınlarına da çok teşekkür ederim böyle güzel kitapları çevirdikleri ve bize sundukları için umarım Sarah'ın diğer kitabını da yayımlarlar. :)


** Kapağı kadar güzel roman.
**Sarah Jio bir harika.


Not:Kitap bittikten sonra ki gün Vera Ray'ın hikayesi bu kadar çabuk bitemez diye diye bir hal oldum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder