15 Şubat 2014 Cumartesi

Bi Küçük Eylül Meselesi Spoil İçerir!


Şurada ki yazım da Eylül meselesinin ufak bir tanıtımını yapmıştım! Tık tık
Konusunu yazmadım yazmayacağım da!
Uzun zamandır bu filmi bekliyorum çünkü Engin Akyürek fanıyım ki ben :)


Film muazzam!


Canım siz çirkinlik olayını yanlış anlamışsınız be!



               Bir gün sosyeteden bir kadın çirkin bir adamla tanışır onunla yakınlaşır ve aşık olur sever.
                   Yüzer dans eder yer içer! Reçel yemeyen kız domates reçeli yer!
                       Ve bir sabah ayna da gördüğü kadının kendi olmadığını fark eder.
                 (bunlar benim anlatışım yani film de böyle bir anlatı var ama bu değil)




Engin Akyürek ağlaması diye bir şey var 
izlemeyen bilmez!
Tek bildiğim film alt yazılı olsaydı ben anlamazdım zira gözlerim gözlerinden ayrılmadı :)
Bir bulut olsam dizisinden beri çok seviyorum ve bu adam Türkiye'de ki en iyi bence.
En iyi.
Aaa bu filmde de soyadı Bulut'tu yerim ki (:

*** 
Eylül Tek'i seviyor.
Eylül elleri boyalı Tek'i seviyor.
Bir de Evleneceğim adam sen miydin ben hiç böyle hayal etmedim dalga geçercesine, dağıldım!
Ya da Tek'i bırakıp gittiğin de Tek; Eylül benim sevgilim biz denize girdik, yüzdük, dans ettik bana yüzme öğretti deyince Eylül arkadaşlarının yanında Aa evet adanın en komik adamıdır Tek der ve durumu yalanlar!

Kerem Deren bir harika!
çekimler o kadar güzeldi ki yine şaşırtmadı muazzam bir filmdi Engin ve Farah'ın oyunculuğu çok gerçekciydi 
biz yazı çok özledik ve Bozcaada bence gidilesi yerlerin enlerinde yer alıyor artık :))

Tek içimize işledi çizimleri, hareketleri, giyimi ile o boyalı elleri ile film ağlatıyor kalbi küt küt attırıyor.
Bunların yanı sıra güldürüyor mesela bir sahnede Yeşilçam filmi izleyip ağlıyorlar en önde de köpek haha salon kahkaha tufanı :)
Not: Replikler hatırımda kalanlar.
** Yanlışlarımı mazur görün.
Ve ay Yapıma teşekkürler artık seviyorum sizi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder