14 Mart 2014 Cuma

Sen Neymişsin Be


Karahindibaba  çiçeğini bilirsiniz mi ?
Galaxy'i olan bilir en azından ya da Tumblr ortamında ki feci ilgisini de farketmişsinizdir.
Ve yahut dövmeler ile mutlaka karşılaşmışsınızdır.
Bugün gördüm aaa inanmıyorum dedim ve aldım bir sürü böyle koparıp koparım üfledim
ne keyif ama.
Ben çok seviyordum ve özellikle şu moda olduğu zamanlardan sonra ilk defa gördüm bir mutlu oldum arkadaşımla çılgınlar gibi koparıp koparıp üflüyoruz :)

Bugün arkadaşlarım ile çok şirin bir gün geçirdik ve bir o kadar yorgun.

Bir boş günü mü arayıp gelmemi istemeleriyle ziyan ettim ertesi günü hesaba katmadan!

Unutmuşum yarın 3 vesaitlik bir işim olduğunu.

Annemi dinlemeyip evde kalmadığım günlerden yalnızca biri. Selam olsun :))

2 yorum:

  1. galaxy ile karahindibağ alakası korede bu çiçeğe bir çok anlam yüklendiği için biliyorsundur.bir çok dizi ve filmde karahindibağ edebiyarı yapılır :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç o açıdan algılamamışım ki ben bir tek milyonerin aşkın da görmüştüm ama galaxy ekranındakini beğeniyoruum:D

      Sil